TIPS!!! 
 
 
 
jag lever i stort sätt i baströjorna på höst/vinter/vår 
och deras ljuva klänningar som passar både vardagligt och festligt på sommaren. 
 
Jag pratar om Femme Collection. 
Hannah Graaf Karyd är en av delägarna bakom kollektionen som består av fantastiska klädesplagg och smycken av bra kvalité. 
 
Nu håller de på att fixa en sk PopUp Shop i Malmö med hela 70 % Rabatt på priserna. 
Löp och köp! 
ska se om jag hinner inom ngn av dagarna och fynda till garderoben. 
 
Denna vecka; 
Friisgatan 11b i Malmö, ons-fre kl 12-18 och lör kl 12-16.
 
Här kommer nga plagg från nga av deras tidigare kollektioner: 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag har haft äran att få träffa denna härliga kvinna Mga gånger - både i samband med releaser av Femmes kollektioner men även i andra sammanhang. 
En mycket jordnära, kärleksfull och omtänksam tjej verkligen!!
 
 
 
 
 
nga av alla plagg jag äger av FeMmE 
 
 

Kommentera

Publiceras ej