God Morgon Världen .. 
 
idag vaknade jag tidigt med en massa härlig energi 
idag får jag minsann utnyttja den med en 
långpromenad med den äldre hunden här på morgonkvisten.. 
Sen tänkte jag en tur till Kivik ev. 
Ale Stenar och där runtomkring! 
 
Igår hade jag och en barndomsvän styrt upp en träff
med en vän som betytt så mkt och som stått en så nära under ens uppväxt. 
Dessvärre skiljdes våra vägar åt för 20 år sedan 
pga diverse saker som flytt, plugg och annat vad livet ibland hittar på för en. 
Men efter igår kändes det verkligen som vi bara varit ifrån varann ngn dag då allt kändes som förr. 
Är det inte riktig Vänskap då eller säg!? 
När ni vet känslan av glädjen av att bara se varann, fylla i varandras meningar och alla tidiga minnen man delat. 
Ibland är sociala medier som Facebook fantastiskt! 
 
VARFÖR har vi väntat SÅ länge .. 
 
 
 
Två mkt betydelsefulla människor jag har i mitt liv 
och som betytt så mycket under åren.. 
nu är vi en trio igen <3 
 
Vi möttes upp i fina Botaniska Trädgården i Lund. 
Timmarna sprang iväg i sällskapet 
och vi hade så mycket att prata och skratta om. 
 
Verkligen en helt underbar dag! 
 
 
 
 
 
 
 
 
En god lunch i Botan blev det också 
och en magisk utsikt bland fantastiska växter 
som papegojeblommor, trumpetklockor och magnifika olivträd bla 
 
 
 
 
Här stängde vi grinden om Botaniska Trädgården för denna gr och vi fortsatte vår promenad genom Lunds kullerstenar och pittoreska små gränder med 
gatuhus. 
 
 
 
 

1 kommentarer

Anonym

25 Jul 2017 08:23

Så härligt när man träffas igen och den där kompiskänslan finns kvar. Kul att ni tog steget oftast är det de som är svårast. Kram Anette
www.anettan.blogspot.se

Kommentera

Publiceras ej