[ G O D M O R G O N ] 
 
Efter en het och solig lördag med familj 
och där temp stod på närmare 30 grader i solen i trädgården 
vaknar man till en lite mer mulen dag idag! 
Men varmt är det ändå.. 
Vi satt ute till sent igår, spelade Uno och planerade kök. 
Det är dags för lite förnyelse i huset. 
Plus det ska putsas fasad mm 
 
Men innan dess badade vi, åt räkor, gjorde kycklingwok och drack lite rose bubblor i solen. 
Så som en varm sommardag ska vara.. 
 
 
 
 
 
 
 
jag förbereder idag foccaciabröd och kokar nypotatis till dagens meny 
och min släkt från Hbg kommer över nga timmar. 
Syrran och jag har ju haft som tradition att 
inviga min semester varje år 
och så blir det idag. 
Imorgon går jag ju in på min första semestervecka 
 
Där jag är finns givetvis mina två Lurvas 
 
 
Ha en skön söndag 
nu måste jag fortsätta här mellan varven
att springa ut med kissnödig valp 
 

Kommentera

Publiceras ej