Igår kom värmen och solen för en stund 
och så skönt det var 
att njuta i solstolen med en av de nya böckerna från Adlibris. 
De hade kampanj på utvalda pocketböcker för 35kr/st 
och jag tycker det är betydligt mysigare 
med en bok i hand än hörlurar i öronen lyssnande på en ljudbok. 
 
 
 
Dessa tre klickade jag hem 
och ihop med tre andra har jag nu nga nya att plöja 
Började med Prio Ett igår - riktigt spännande! 
 
Semestermood! 
 
Igår spikades alla planer för huset här 
och nog attans skålade vi för det 
min man och jag. 
Vilket team vi två är .. 
 
 
Huset påbörjas med putsning ngn gr under nästa vecka 
och köket är beställt. 
Bara att börja riva ner kakel och befintligt kök framöver 
plus vi har enats om pool
som ska byggas. 
Lutar åt en rund på 4 -5 meter någonting .. 
men det blir efter fasad mm är klart.
så nog har vi planerat och strukturerat minsann.. 
och så värda ett skål! 
 
 
Idag tänkte jag först ta kidsen på bio men får vänner över ikväll -
så får kanske ta bion im ist 
och försöka få en fm tid i Lund om de har det. 
Barnen vill se Dumma Mej 3 
Vi ser vad dagen ger oss - kanske tar med dom till Tirups Örtagård ist så de får klättra av sig lite i deras hinderbana 
medans jag kollar klätterrosor bla 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej