Goder Afton! 
 
Vi har varit hemma i några timmar nu 
och med oss har vi Ozzy! 
Vår nya familjemedlem och kompis till vår andra hund. 
Vår färd gick en bit ovanför Uddevalla minsann 
hos en uppfödare där. 
Idag blev han 8 veckor och leveransklar.. 
 
 
 
 
Ozzy eller Only one Chance som han heter i stamtavlan - är en renrasig samojed. 
 
 
Vilken kille sedan.. han sov största delen av bilfärden hem 
förutom när vi valde att stanna till för att rasta våra båda. 
Då gjorde han sina behov där. 
Fantastiskt! 
 
 
 
Vilken bedårande kille! 
Han och Gizmo kommer ha så kul ihop ;)
 
Igår åkte jag och dottern till Helsingborg. 
Skulle mysa och vara barnvakt till mosters lilla prins 
som blev 15 mån i dagarna. 
Vilken kärleksboost man fått av denna lilla glädjerika kille. 
Finns så mkt kärlek i denna lilla människa: 
 
 
Svågern ville överraska min syster med lite god mat och dryck då de numera är radhusägare bla 
Underbart Och framförallt GRATTIS
Och det glädjer en när man får förtroendet 
att få mysa och busa med LillaV! 
Är ju han och jag MOT världen <3 
Blev mkt vattenlek och jag tror minsann det var en trött kille jag nattade med välling vid 20 tiden igårkväll 
i min famn - 
nöjd och glad! 
 
Nu blir det en kaffe i solen på terrassen 
och nu är det bara en vecka kvar tills jag går på semester 
Firar lite imorgonkväll med vänner som åker iväg till Spanien i veckan 
 
 
( från vår resa i Spanien i början av juni ) 
 
 
 
 

1 kommentarer

Anna - Fotograf & Rovfågeltränare

09 Jul 2017 21:30

Vilken söt liten sak! :D
De ser verkligen ut som små isbjörnsungar!

Kommentera

Publiceras ej