[ N Y  V E C K A ] 
 
 
 
Igår efter fotbollen som vi stod ute för i ca tre timmar 
flög en ny förkylning med ont i halsen på mig. 
Det var SÅ kallt :/ 
grrr.. 
inte ens ett varmt bad gjorde susen! 
 
 
 
Pojkarna våra höll sig varma 
åtminstone med två träningsmatcher 
mot Trelleborg 
2 x 30 min matcher 
(15 min varje halvlek) 
 
Utmanande och mer jämna matcher 
tyckte jag. 
Roligare att se på med 
än dem då de drämmer in 
typ 16-0 
De känns rätt meningslösa. 
Så även om de förlorade med typ 4-3 och 1-0 så 
var det betygligare jämnare matcher. 
Och förlora är ngt de måste göra för att kämpa på och 
ta nya tag inför nästa gr. 
Pojkarna är vana att vinna nämligen så det är bara bra 
med motstånd likt detta .. 
även om man inte räknar poängställningen i dessa yngre år! 
 
 
Jag kom dock iväg på mitt Bodybalance pass 
innan min förkylning/ont i hals bröt ut. 
Så skönt att tämja ut kroppen och avsluta med en skön avslappning. 
Så får väl ta det lugnt med träningarna denna vecka 
så jag är fit for fight inför fredagens övernattning med SPA/god middag/yoga med mitt MalmöGäng. 
 
Ja och tror ni inte att jag minsann råkat få in en liten glasskärva i foten 
då barnen råkade tappa en ljuskopp i golvet 
( trodde vi fått upp alla glasbitar På mattan) 
så operation ut med glasskärvan har jag också haft för mig..
men vete 17 om jag fått ut den asså 
öm ännu undertill.. 
 
så söndagen var bra minsann :) 
RIKTIGT BRA trots allt ..
 
 
 
 
Jag fick ju ihop 162 kr
på min utmaning på Facebook. 
En helt ok summa trots allt som jag donerade över via swish. 
 
För varje likes av mitt inlägg la jag 2 kr 
och för varje kommentar 5 kr
och jovisst blev det lite mer än 150kr som jag tippat på. 
 
Så igår rullade jag över stafettpinnen och utmaningarna till 4 andra i mitt kompisgäng som nu gör samma sak! 
 
En liten god gärning som kan göra under .. 
 
 
MEN nu en ny vecka .. 
Måndag igen 
 
Laddar med mkt kaffe / neseril / coldzyme och strepsil 
så ska jag nog vara FIT for FiGHT again 
för att kunna inviga min nya bikini jag inköpte igår .. 
såååå snygg nämligen! 
 
 
Från H&M 
 
 
 
Ha en bra start på veckan <3
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej