[ E M P O R I A ] 
 
igår var det dags.. dottern hade fått i 11 års present 
en shoppingdag med sin bästa vän på Emporia! 
Mammorna höll påsarna och intygade flickorna med vätskekontroller och energi intag imellan. 
 
 
Perfekt när man fick stilla Sushi suget .. 
 
jag själv passade på att köpa på mej en ny bodyskrubb från Rituals och en hårprodukt med kokosdoft från Vacker. 
Och nga T-shirts till liten kusin inför hans första utlandsresa. 
 
 
Sonen fick en MFF hoodie som passade perfekt att värma sig i då stackarn insjuknat i feber och hosta. 
Så han missade dessvärre KickOff:en mannen och tränarna arrangerade igår på hemmaplan. 
Tråkigt! 
Dessvärre har det hållt i sig här hemma så vi bäddade ner oss idag och har vilat och tittat på film mellan varven.. så får börja kommande vecka med VAB 
 
 
 
 
[ F I F T Y S H A D E S . . . ]
 
 
Efter Emporia turen åkte vi tjejer med hem till vännerna i Lund innan vi mammor och hennes syster - min ena bästa vän och kollega - gick på bio. 
Fifty Shades of Darker. 
Jag tycker denna film var betydligt bättre än ettan och här får man mer en inblick till varför MrGrey har sin "mörka sida". 
Lite psykologiskt tänk! 
Plus att det blir till en betydligt finare kärleksfilm än i sexuellt aspekt som många vill få den att framstå till. 
 
 
 
 
[ M E L L O ]
 
Vi hann sedan hem igen till vännerna och se vilka som tog de sista finalplatserna I Melodifestivalen
som de freaks vi är... 
Helt rätt bidrag i andra chansen som gick vidare enligt oss!! 
Nästa lördag avgörs det och jag kommer sitta bänkad! 
Gillar ju Mariette, Robin Bengtsson, Vicktoria 
men också främst JonHenrik:s 
som jag helst av alla hade velat se som vinnare 
vi får väl se... 
 
 
 
Vi tjejer var nöjda efter gårdagens shopping / film / mellomys 
 
nu ska jag fixa kommande vecko matsedel !! 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej