[ H O T E L L   M O S S B Y L U N D ] 
 
Igår efter våra jobb 
åkte jag och 6 vänner
( 4 av dessa fd kollegor från Malmö tiden)
ner till Abbekås 
där vi bokat 
Spa med mat 
på Hotell Mossbylund 
 
vi började med bubblor i vårt stora fina komplex ( svit i stallet) 
och hoppade sedan ner i de heta bubblorna utomhus. 
Bad, avkoppling, bastu och inomhuspool fanns att  tillgodose sig med.
En riktigt skön fredag med 
omvårdnad, lyx och massa skratt! 
 
Jag låter bilderna själva får tala..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi tre delade på Blenda svit:en - triss i glada tjejer 
 
 
 
Verkligen jättefint.. 
vi hade ett två vånings komplex 
med två sovrum på ovanvåning bla 
och härligt sällskapsrum på nedanvåning med litet kök/vinkyl och badrum 
 
 
 
 
 
 
Rött vin till sällskapet 
( det hoppade jag på) 
 
 
Jag föredrog istället en ljus lager från en lokal 
ölbryggare 
God!!! 
 
 
En gudomlig lax till förrätt 
- resten av gänget tog en griskind 
 
 
Min huvudrätt var en god Lammstek med en vitlöksdoftande potatispure med rostad blomkål och massa grönt 
( väldigt poppis med nässlor på menyn insåg vi) 
Här tog nga i sällskapet en gös istället.
 
 
efter middagen spelade vi sällskapsspel, käkade ostbricka och drack mera bubbel.
spelet var Riktigt kul - det gick ut på hur väl vi kände varandra. 
Specifikt när frågan var riktad till den deltagare som läste kortet 
och vi fick tre svarsalternativ att välja mellan 
som vi trodde personen svarat. 
 
 
 
Det var min fredag det - 
vid 00.30 gick resten av sällskapet till sina respektive rum 
och vi möttes upp vid 9 till frukosten idag. 
Lugnet före stormen! 
 
 
 
 
Vi började vår lördag med att shot:a 
Ingefära
Morot/Mango 
Tranbär 
 
 
 efter en stadig frukost bar det iväg på Outlets.. 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej