IKEA 
 
Ni vet vårt stora inrednings varuhus 
JA hur tänkte vi här .. 
En småregnig lördag 
och HELA Malmö tycktes tänkt samma sak! 
Ja jag med mina idéer 
( sist blev det både två rejäla garderober till källaren och nybyggd vinkällare under trappan bla från Ikea)
 
Nu tänker jag två stora Malm byråer ihop 
som blir typ som en lång skänk 
på ena sidan väggen i vår 
tvättstuga! 
Förvaring av handdukar
sängkläder 
mm
 
Älskar att möblera och skapa i hemmet. 
 
10 min tog vår tripp 
så skönt när man vet vad man ska ha 
tar det från facken 
betalar i självscanningen
och är klar.. 
 
 
Tjohej 
in med paketen 
och silverben
Tanken är att de ska stå på dom 
för att komma upp en bit 
och sen få en vit sockel under 
( se om det blir så .. med sockel 
kanske räcker med ben) 
 
 
Så två sådana dubblett Malmbyråer
ska monteras ihop ikväll 
( Ikea Family pris också minsann 995 kr/st
ord.pris 1195kr/st
Så vi sparade 400kr för köp av två) 
 
jag förbereder middagen så den kan stå på långkok 
och bli extra smaskig 
( en mustig chili con carne med ris/tortillas/gräddfil) 
Och Dippan till lördagschipsen! 
 
 

Kommentera

Publiceras ej