[ T R Ö T T ] 
 
idag när kl ringde 5 
ville jag bara dra täcket över mig och somna om.. 
Så trött 
och detta har hållt i sig hela dagen! 
Trots jag la mig relativt tidigt igår :( 
har hört att Mga redan börjat känna av pollen i luften 
och jag som brukar ha stora besvär 
kanske är "förkyld" pga av det och har kli i hals. 
 
Får bli ett besök im till Apoteket och inhandla tabletter, ögondroppar och nässpray så jag är garderad minsann. 
 
Vi har haft huset fullt här idag 
av sonens vänner! 
Vädret har ju varit på topp i em 
- kunde T.om avnjuta kaffet i trädgården en stund. 
 
För just kaffe är ngt jag storkonsumerat idag 
gud så tacksam jag är för dessa bönor 
som kommer hela vägen från Afrika och förgyller min morgon och dag dagligen.. 
 
Har följt Zoegas väg till kaffet 
via min härliga bloggvännina 
Fnulan som fick äran att besöka 
Kenya där en stor del av vår kaffeproduktion kommer ifrån. 
 ( tryck på hennes namn - så kommer länk till hennes inlägg om resan - lovar ni kommer få en helt annan
uppfattning och tycka att det sk "dyra" kaffet är värt varje krona) 
 
 
 
 
 
Jag och den där finurliga Fnulan alias Malin 

Kommentera

Publiceras ej