RISE AND SHINE ⭐️
 
 
jag är över förväntan väldigt pigg
från gårkvällens fantastiska smakupplevelser på Badhytten i Skanör. 
Jag landade hemma vid 01.15
mätt, belåten och med massa nya upptäckter  ( goda drycker från ett vindistrikt i Tyskland).. 
Det var verkligen ett lyckat koncept 
( mer om det i ett eget inlägg ) 
stort TACK <3 
 
 
( jag och vackra Matilda som bloggar på FEMME under MatildasMat)
 
 
Inser jag måste bygga nya naglar .. 
iiihhhh så okvinnligt utan känner jag. 
( då har jag bara varit utan i knappt tre veckor 
efter byggt i snart 2 år) 
 
 
*****
 
Lördagmorgon och jag var uppe här redan vid 8 
tänkte ta en promenad strax med hunden 
skönt att kicka igång dagen med en långpromenad 
då våren är här. 
 
Kalas och Mello vankas på planeringen idag.. 
därav missar jag 
ÖL och WHISKEYMÄSSAN som hålls på MalmöMässan. 
Synd - då jag är öl intresserad och gärna testar olika smaker och upptäcker nya "lokala" sorter. 
Jag får ta igen mig till nästa år rent av..
 
någon av er som ska dit?! 
 
 
 
 
 
 
 
Som sagt ikväll är det MELLOfinal 
och jag har nga favvisar 
JonHenrik • Mariette • Robin B • Wicktoria 
i år har jag svårt att faktiskt säga att här har vi vinnarlåten - som jag kunnat åren tidigare! 
 
Dock hoppas jag lite xtra kanske på JonHenrik .. 
hade varit underbart att få sätta en same på vyerna att få representera vårt fina land. 
 
Vi får väl se .. 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej