[ G L Ä D J E ] 
 
visst är det så .. 
livet blir så mycket härligare när man är positiv och glad. 
Jag skrattar så mkt dagligen 
så jag hoppas det stämmer 
att jag får leva tills jag är Minst 100 år! 
Kommer bära varje rynka med stolthet.
 
 
 
 
Igår låg jag dubbelvikt 
för nästan mittmot 
på andra sidan havet från dit vi ska
är det tydligen någon som FES 
:) 
 
ja ni ser - vuxen blir jag nog aldrig 
min humör var riktigt tröttsam igår 
jag kan ligga dubbelvikt av skratt för minsta lilla 
och egentligen är det inte kul 
 
Men det är viktigaste är ändå 
att välja glädjen till livet och dess upptäckter på vår väg. 
 
Så starta din härliga fredag med ett härligt positivt tänk och glöm inte skratta
det ger susen för stressade personer med 
och kan smitta av sig till ngn annan du minst anar 
 
 
<3 
 

Kommentera

Publiceras ej