[ V I N O T E K E T ] 
 
Idag hade jag en bokad hemleverans 
med ett Prosecco kit 
från Vinoteket. 
 
Så himla smidigt 
du gör beställningen på deras hemsida på ett klick
bokar leveransdag o tid 
och får det hem till dörren fraktfritt.
De sköter allt det praktiska 
 
Jag beställde deras ena låderbjudande 
med tre st exklusivare Prosecco 
och fick en närmare presentation kring dom via deras hemsida och på mail. 
2 champagneglas tillkom i paketet. 
 
 
 
 
 
 
Jag ser fram emot 
att få smaka en del av Italien i helgen 
och goda bubblor. 
En flaska är lagd på kylning! 
 
men ikväll packar jag min övernattningsbag 
inför morgondagens 
SPA med övernattning 
jag får dock ta det lugnt och avboka mina planer för behandlingar 
då jag fortfarande är dunderförkyld dessvärre. 
Men det ska bli skönt med avkoppling, 
god mat och skumpa! 
Men framför allt få umgås med mina sköna fd kollegor .. 
 
kl ställs på 5 
då det vankas öppning på min agenda på jobb först 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej