[ S Ö N D A G ] 
 
En härlig söndag framför oss 
Det vankas träningsmatcher för sonen 
Vårstädning och Plantering 
och ett Body Balance pass ikväll för mig! 
 
En riktig skön söndag med andra ord. 
 
Ska packa ner kaffet / nga goda italienska småkakor/ frukt och smoothie till oss snart. 
Den där varma vårsolen som sken imorse får glädjeligen 
göra en comeback tycker jag. 
 
Jag har haft en 24 timmars utmaning på min Facebooksida 
där jag ska donera en summa pengar för välgörenhet. 
Barncancerfonden 
För varje Likes ger 2kr och för varje kommentar 5 kr 
Den avslutas om ca 20 min 
och är uppe i över 150kr 
får se vart det landar. 
Swishar in beloppet och delger sedan 
det med en printscreen och utmanar 4 nya personer att göra samma sak.
 
Man kan inte göra ALLT men en liten god gärning då och då 
och varje liten kr räknas! 
 
 
 

1 kommentarer

Amanda Jona [SPONTAN]

19 Mar 2017 13:58

Men åh vilken fantastiskt bra Facebookutmaning!

Kommentera

Publiceras ej