Torsdagsfeeling hela dagen 
trots tidig uppstigning 
och träningsvärk i benen efter gårdagens STEP pass 
jag gjorde en repris minsann 
eller nja koordinationen satt bättre denna gr och instruktören sa efter passet 
det tar sig och du är här bara andra gr.
(tänkte att varannan onsdag kombinera mitt CX
med ett Step - tror min kropp mår bra av det.. )
 
hur tolkar man det?! 
Tiffany Perssons twinny is going strong 
[ Hjälp!!!! ]
 
barnen låg dubbelvikta av skratt här när jag ikväll höjde volymen och hoppetossade runt i huset 
och fick feeling 
helgen nalkas ju.. 
 
 
 
Bara en mysig fredagsmys kväll framför oss imorgon 
( har lagt prosecco på kylning) 
och på lörd ska jag och dottern ha en dotter-mamma-vänner mys dag på Emporia innan jag och tjejpolarna drar på bio och ser MrGrey 
Personligen är han ingen spänning för mej den karaktären och utseendemässigt lever inte MrGrey i filmen upp till mina fantasier av hur han skulle se ut.. 
Men jag har hört att uppföljaren av film nr 1 är mkt bättre 
så ser fram emot det trots allt! 
Böckerna är ju riktigt bra ... 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej