[ V A B ] 
 
jag som hoppade jämnfota när vi parerade VABruari och hade klarat oss.. 
men det ska man tydligen inte göra .. 
då biter det bara tillbaka !
Marsmånad startade med sjukdomar ist.
 
min lilla feberkamin med hosta 
tredje dagen idag 
Han har legat utslagen hela helgen stackarn. 
Febern har kommit och gått 
och ngn liten energi har synts för att i nästa sekund däcka honom på nytt. 
Garanterat influensan som härjar då han 
även klagat på ont i kroppen.
 
Måste om Apoteket och köpa en ny hostmedicin till honom som lenar i halsen 
Finns en med honung anpassad till barn .. 
 
Medans hjärtat mitt vilar 
så kan jag passa på att storstäda 
dammtorka och dammsuga/våttorka 
så hemmet åtminstone känns rent och sjukfritt :) 
 
På med bra musik 
så kommer det gå som en dans! 
Ska bara kickstarta dagen med mitt Zoegas och en skål med yoghurt o flingor. 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej