Jag hann aldrig köpa ngn fredagsbukett 
så idag slog jag på fyra buketter istället för en. 
Rosa och vita rosor 
då våren är här 
och ljuva färger som dessa vittnar om känslan 
 
 
 
Dagens planer med vännerna blev inställda 
pga sjukdom 
och sonen ville inte åka ensam med mamma inte. 
Ja för hur kul är jag liksom .. 
Så vattenhallen i Lund med tema Jorden får sig ett besök en annan dag helt enkelt. 
 
Så jag kände våren i mej och åkte till Sularpsfarmen istället. 
Blev lite nytt till krukorna och mer frukt och grönt till faten här hemma. 
 
 
 
 
 
så ikväll får det bli chokladdoppade jordgubbar till kaffet men innan det vankas goda havskräftor, räkor med bröd och aioli 
vattnas redan i mun .. 
ska dela med mej av ett enkelt aioli recept sedan! 
 
 
Igår var vi iväg hela dagen 
planerna var inte riktigt så 
men spontant kan bara bli bra. 
 
Så efter kalaset vi var på 
åkte vi snabbt hem om och hämtade vår fyrbenta vän 
för att sedan åka till vännerna igen i Lund 
där vi grillade högrevsburgare 
drack god öl 
snacksade 
och höll på våra Mello favoriter. 
 
 
 
Min personliga favorit JonHenric hamnade på en tredje plats! 
Jag gillar den låten då den har ett budskap och en skön känsla i sig. 
Och då Robin Bengtsson vann hela festligheten flög praktiskt taget alla upp från soffan skrikande 
JAAAA!!! 
Han är en värdig vinnare - det är en bra låt verkligen 
så håller tummarna extra i Eurovision!
jag nynnar redan sönder den här .. 
 
 
I can't Go on.. 
I can't Go on 
When You looking this freakin' beautiful 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej