Regnet öser ner utanför 
och det är xtra mysigt att ligga under täcket 
och höra det snattra mot fönsterrutan. 
 
Idag var jag på återbesök hos kiropraktorn 
och jag har börjat få tillbaka min rörlighet. 
Så tacksam!
jag var T.om iväg igårkväll och ShBam:ade 
och det funkade med ryggen! 
så skönt.. 
ÄNTLIGEN! 
 
 
 
 
Avslutade även en utbildning jag gått under våren 
vid 6 olika tillfällen och uppgifter man skulle 
ha med sig till var gr. Idag spikade vi fast spiken i kistan med en videofrekvens vi skulle ha spelat in 
mellan oss och ett barn. 
För att få ett helhetsperspektiv på vårt vägledande samspel. 
Full pott! 
Och ett intyg/diplom fick vi med oss. 
Så nu har jag inga fler utbildningar inbokade förrans först till hösten om tillfälle ges. 
 
 
 
Men nu sluter jag snart mina blå 
imorgon måste jag fixa en beställning 
inför resan vår med nya flip flops, saronger och solcreme bla 
Idag damp taxfree katalogen ner i brevlådan och då vet man att semestern är nära.. 
skönt ska det bli.
Längtar efter sol, bad, god mat och dryck men framför allt INGA måsten utan sovmorgnar, lata dagar, poolhäng mm. 
 
och innan semestern måste jag fixa frissan och naglarna .. det gör jag denna veckan! 
 
Wieooo

Kommentera

Publiceras ej