Gäsp! 
Läggdags strax känner jag. 
Vaknade 4.15 imorse 
och kunde inte somna om 
kl skulle ju ringa 5 
pust! 
4 dagar med idag då kl ringer 5 
ons, Tors, fred och månd 
och om det vore så väl att man slutade tidigt med.. 
Långa dagar väntas! 
Vi är två personal kort.
Inga vikarier som kan täcka.
åh vad jag längtar efter min semester .. 
EN vecka med inga Måsten Och få vila upp sig med familjen! 
 
 
 
Den osminkade jag .. tur kaffe finns! 
 
I måndags vankades träningspass 
och det var en rejält svettig jag 
som dansade hemåt i solskenet på kvällen. 
 
 
jag har ju tagit det varsamt med träningen efter ryggsmärtorna. 
Så just nu är det ett pass istället för två/tre som tidigare. 
Jag tar det varsamt.. för i vissa rörelser känner jag fortfarande trots att det är så mkt bättre! 
 
Men nu vankas snart sängen 
imorgon ska Förskolans Dag firas 
och 22 grader sol utlovas såå 
SOMMARTIDER hej hej 
och snart e helgen här med.. 
 
Jag är förhoppningsvis piggare imorgon. 
God natt 

Kommentera

Publiceras ej