Uppe med tuppen även denna morgon.. 
sista öppningen av fyra i rad! 
Pust! 
Min kropp har ju sakta men säkert vant sig. 
Imorgon hoppas jag dock att jag sover tills klockan ringer vid 6.30 .. 
 
min helg sen då.. var fantastiskt bra! 
Vilken energi den givit. 
I fredags vankades det AW på lokala gästgiveriet 
med två nuvarande och en FD kollega. 
Vi var minsann sist ut denna kväll igen som sist 
även om det inte blev senare än 22,30 
 
 
 
 
Den där räkmackan jag suktat efter fanns tydligen inte på AlaCarte menyn utan bara typ på lunchen.. 
jaja! 
Men en burgare slank ner och ngn iskall god öl i den heta solen. 
Uteservering när den är som bäst. 
 
Lördagmorgon 
- jo minsann då vaknade jag först 4.15 i vanlig ordning 
GÄSP
men somnade om vid 5.30 och vaknade av en ivrig son som skulle lira match i Beddinge. 
Mkt kaffe 
och optimistiskt klädd 
åkte vi från en varm solig terrass till ett blåshål med 15 grader. 
Ni kan gissa att jag inte blev långvarig.. 
tack och lov bor ju kusinerna, svägerskan och svågern två minuter bort, 
 
 
 
 
Jag lånade en tjocktröja, drog nga koppar kaffe med svägerskan och grattade svågern och sen drog vi ut med frallorna ( hundarna) på en blåsig tur längst hav och mark 
Men skönt var det. 
Sonens lag vann sina matcher och han själv stod för 5 av målen bla Ett från halva plan in i mål. 
 
På kvällen sprack det tack och lov upp igen 
så vi körde iväg till vänner i Genarp som bjöd in på grillat, fotboll, PS4 och fruktsallad med glass.
en riktigt trevlig kväll
 
 
 
På söndagen var det dags för syrran att få sitt DagsSpa som vi gav henne i 30 årspresent 
( det kräver ett eget inlägg) nere på FalsterboNäsets SPA precis vid havet. 
Riktigt rogivande och vilken tur med vädret 
 
 
Ett litet sneakpeak av vår söndag 
som började med brunch och skumpa! 
 
 
bästa D-vitamin och energigivande helgen 
fylld med vänner, släkt och Fam

1 kommentarer

Anonym

23 May 2017 06:51

Vi får väl testa räkmackan på lunchen en dag istället 😂
Har alltid lika kul i ert sällskap, kramizar 💞

Kommentera

Publiceras ej