GodMorgon solstrålar! 
 
Man känner livet i sig minsann.. 
ny energi 
och trots jag misstänkt att jag skulle känna mej 
som en urvriden trasa efter tre tidiga morgnar 
så är jag på topp! D-vitaminboostad tror jag på.. 
helt underbart! 
 
Ikväll intar jag vårt lokala gästgiveri med två kollegor och en fd :) 
after Work och jag tror minsann det blir uteservering på det. 
en god kall öl och en räkmacka.. 
jag suktar redan!!! 
 
 
 
Igår var det förskolans dag minsann -vi firade den givetvis med vårt årliga Tottelopp som barnen fick springa, DropIn fika med nybakad kärleksmums bla 
riktigt mysigt 
Sen stannade jag och en kollega över för att inreda och röja innemiljön på jobb. 
Vi fick så Mga nya idéer efter en utb som vi gått 
och vi gick nöjda därifrån igår. 
 
 
 
 
Vi fick nästaN en hel plåt över - anar ni att jag lär frossa i kärlek idag :) 
hahah  

Kommentera

Publiceras ej