Ännu en helg har gått i ett svep.. 
man hinner knappt blinka så e den över! 
 
I fredags mötte jag upp två fd kollegor och en nuvarande som snart går på föräldraledighet 
och snart är även hon en fd kollega, på 
Gästgiveriet här i småstaden. 
Timmarna går så fort när man har trevligt och man ligger dubbelvikt i deras underbara sällskap. 
Hade så trevligt och vilka människor jag haft äran att få jobba med och lärt känna genom åren. 
 
 
känner en STOR tacksamhet - 
TACK för att ni finns och berikar en med massa glädje! 
 
 
 
en riktigt god Angusburgare och en smakrik kanelsorbet hamnade i min mage denna kväll. 
Mums! 
 
Igår lördag efter sonens innebandyträning styrde hela familjen inklusive våra två fyrbenta bilen mot 
Falkenberg/ Gekås 
där vi hyrt stuga i deras stugby. 
Vi bodde i en som hundarna var välkomna i.
Min lillasyster med fam, vår mamma och morfar var även dom med och gjorde shoppingmeckat. 
My gosh.. vilket folkkaos lördagen bjöd på.. 
ingen kö in men kassakön sedan - 
nästan en timme innan man kom fram och kunde betala.
Jag valde det väsentligaste att köpa denna afton.. 
sen intog vi kvälls buffé på thai innan vi stupade i bingen till Så mycket bättre På tv. 
 
 
 
 
Idag när vi vaknade tog vi det ganska lugnt 
åt frukost, städa stugan och tog sedan Gekås och butikerna runt om när vi var klara 
och vilken skillnad .. 
inga köer ngnstans och allt bara flöt på! 
Vid 11:a kunde vi tacka för oss och köra hemåt 
mot Skåne igen .. 
 
 
 
7 påsar och lite smått och gott utöver fick flytta hem 
här.. 
nöjd med inköpen! 
 
 
 
 

1 kommentarer

JUNITJEJ

31 Oct 2017 19:47

Igår var jag på Gekås. Jättekul!

Kommentera

Publiceras ej