God Morgon ljuva Torsdag 
 
Vaknade utsövd för en stund sedan - 
hamnade framför de senaste programmen av Temptation Island på Dplay igårkväll efter Apt. 
Temptation Island är ju ett program som handlar om relationer, frestelse, party party samtidigt som ens partner får uppleva detsamma på en annan sida av ön. 
Det ska nämligen testas om deras relation är god nog! 
Även om jag kan tycka att varför ens utsätta sig för ngt sådant, så visst - jag kan inte sluta titta
- har man sitt sunda förnuft med sig och verkligen älskar den andra personen så faller man inte dit så lätt.. 
Kanske lättare sagt än gjort för vissa! 
 
 
Igår jobbade vi med en del arbetsmiljö frågor på kvällen
och det ligger ju en hel del på ”mitt bord” som arbetsplatsombud och skyddsombud. 
Faktiskt i stora hela.: 
tycker sånt är väldigt intressant och hur man kan förändra med små medel för att få allt att bli så mycket bättre för stora och små i arbetet. 
Jag kommer fortsätta jobba med sådana frågor nu när jag även bytar arbetsplats. 
 
Idag vankas sopp-in på föris 
och det är för föräldrar och barn 
Höstigt och mysigt! 
gillar tänket med gemenskap och trevligheter när drop in vankas och man alla kan lära känna varandra på andra plan tsm. 
Barnen är vår framtid så då ska vi hjälpas åt att bygga 
starka och härliga sådana och med rätt värderingar på livet! 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej