Skönt med helg .. 
dock går den i ett nafs! 
 
Igår var det innebandy träning innan det avslutades med fotbollscup och pokal för sonen! 
Passade mig utmärkt att jag tagit på mig att hålla ställningen på hemmaplan med städ och tvätt bla 
då regnet öste ner praktiskt taget hela em. 
Riktigt trist väder då pojkarna med föräldrar 
var genomblöta och frusna efter flera timmar 
på Löddecup. 
 
Var bara att värma upp ett Bad så fort de var hemkomna igen vid 18.30 
medans jag fixade lördags myset.
gillar ju att laga ngt extra gott när det är helg .. 
igår fick det bli pepparbiffar med råstekt potatis med timjan och vitlök och Jensens Böfhus Favoritsås 
som man bara reder med grädde! 
Riktigt god! 
TIPS!!! 
 
Till efterrätt en pannacotta med hallon och blåbär, 
 
 
idag fick jag dra vinstlotten igen - hihi- 
och fick D-vitamin boost samtidigt 
då det vankades tidig uppstigning och träningsmatch på hemmaplan. 
Alltså Emme briljerade verkligen och gjorde lagets första mål - riktigt snyggt! 
De vann sin match med 6-3 och gick stolta därifrån. 
 
 
jag klagar verkligen inte ... 
 
vid lunchtid kom svärisarna över 
och det ordnades med lite praktiska saker i hemmet 
nu kan vi snart bada SPAbad igen 
efter lite el omdragningar mm 
ska Bli skönt att ta sig ut för ett uppvärmande sådant i veckan. 
 
 
 
en god Pasta Carbonara 
fick bli kvällens lättlagade måltid som hela familjen gillar. 
Och en god valnötsgelato med karamilliserad kolasås med krossade valnötter till kaffet. 
 
 
 
 Nu blir det lite bokläsning innan sängen kallar :) 
fick ju hem ett bokpaket från Bokus i fredags. 
 
 

Kommentera

Publiceras ej