vilken helg .. 
STOCKHOLM i mitt hjärta! 
 
Ni kommer få en närmare inblick av 
Mr Cake Roy Fares och 
Danny S show på Hamburger Börs. 
Jag kan säga er att min helg varit fantastisk . 
 
 
Tack tjejer för en minnesfylld helg! 
Var och en av er är Amazing 
tillsammans blir vi FAB 
⭐️⭐️⭐️⭐️
 
Jag startade helgen - i fredagskväll med 70 tals fest med mina kommande kollegor - då Montessori Fsk/skolan fyllde 40 år. 
Avrundade dock tidigt för min tidiga uppstigning igårmorse. 
 
 
 
Jag hade utsvängda jeans med hög linning, 
bruna träskor med klack 
boheme top 
och hårband 
i sann 70 tals anda. 
 
Hade en riktigt trevlig kväll med mkt skratt och ser fram emot att få bli en del av detta arbetsgäng!!! 
 
Som ni säkert anar är mina ben trötta efter 
sightseeing och mkt dans i helgen 
så soffläge kommer det bli resten av kvällen med fam! 

Kommentera

Publiceras ej