I samarbete med Smartson 
och Resorb 
 
 
 
 
 
För lite mer än en månad sedan 
fick jag prova på att testa 
Resorb Balance 
En ny produkt från Resorb 
som är anpassat för ett dagligt intag 
av C-vitaminer och Zink
som också är speciellt anpassat för hud och Immunförsvar. 
Jag har tagit en om dagen( trots det är helt okej att ta upp till fyra om man vill )  och även en xtra efter träning 
för att återställa vätskebalansen i kroppen 
 
Jag har tyckt det gett mig en rätt piggare tillvaro 
och peppar peppar SÅ har jag hållt mig frisk
trots massa sjukdomar på jobb... 
 
Jag kommer köpa dessa som ett komplement till min dagliga Vitamin boost och dricka speciellt efter träning 
 
 
Resorb Balance finns på närmsta Apotek 
alt på apotea på nätet.
Kostar ca 79kr 
 
Betyg 
 
⭐️⭐️⭐️ 
 
bra produkt 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej