[ det går i ett ... ] 
 
Livet .. 
dagarna rullar på och hamsterhjulet detsamma 
Vi hade en bra och behaglig hemmahelg 
efter en fredag med vänner på Sherlocked 
( en present till mig) och en matbit på Bistro Royal i Malmö. 
 
 
 
nog klarade vi det .. 
6 min innan vi skulle blivit inlåsta! 
Vi var i Anas house och gjorde Biblioteks uppdraget. 
Kan verkligen säga att det var en upplevelse för en som har klaustrofobi och mörkerrädsla. 
Men VI klarade DET -
grymt jobbat! 
 
 
efteråt tog vi oss till den kungliga vänthallen på Malmö Central där Bistro Royal huserar. 
Där är så fint och maten och den italienska ölen god. 
Blev ankbröst för mig och det var tummarna upp.. 
 
###
 
 
I lördags kom släkten ner ( morfar övernattade ju - då han var snäll och var barn - hundvakt)
och vi bara umgicks nga timmar. 
Inga måsten utan bara vara.. 
även om sonen var iväg på innebandyträning och kalas. 
 
 
 
 
 
Stillsam lördag och det laddades för fotbollscup på söndagen.. ( som sonens lag vann med 10-3 och 7-2, och han petade in 6 av vinstmålen) 
Medans jag och dottern tog en långpromenad bland hästar och gårdar på morgonen och jag sen hann med 
städ och tvätt hemma och slapp på soffan
 
 
dessvärre har höstens första förkylning med ont i hals flyttat in - vilket är så sjukt störigt när man var på G med träningen igen! 
DUBBELSUCK !!! 
 
Men nu blir det häng framför Tvn en stund.. 
mina Hollywoodfruar är tillbaka kl 21! 
Te och skorpor får göra mig sällskap! 
 
 

Kommentera

Publiceras ej