Atjooo... 
denna förkylning biter sig fast
usch alltså! 
Inte Mga knop och tidiga läggningar. 
Plöjt serien Innan vi dör på SvtPlay och måste 
verkligen säga 
grymt bra!!! 
Ser fram emot uppföljaren. 
Har ni sett den?! 
 
 
 
 
 
Igår orkade jag mej ut en kort tur 
och det var när sonen skulle på kalas. 
Tur det bara var rätt över gatan. 
Dottern är iväg på träningsläger med sin drillförening 
på Lingvallen och lär sig massa nytt. 
 
Regnet stod som spö i backen 
och med en Ipren i kroppen, coldzyme i hals och snytpapper orkade jag rensa i badrumsskåpet och fått 
det orginiserat.
 
 
gamla tomma parfymflaskor bort bort 
och gamla hudkrämer till lika 
och ni kan ju ana vilken som är en stor favorit i 
parfymväg 
( dags att köpa en ny) 
Clean Warm Cotton. 
 
 
En dagens lunch 
klar på 15 min 
 
Tabbouleh Med Falafel och hummus. 
Så gott och enkelt. 
Veckan som kommer - kommer gå i vegetariskt tecken av mat. 
Bla blir det quorn, jordnötsbiffar ocH bönpasta. 
Det är väldigt sällan jag faktiskt trycker i mig en stor köttbit - och barnen på sistone har faktiskt själva frågat efter mer vegetariska alternativ 
då de blir serverade det minst en gr i veckan i skolan! 
 
Men nu ett glas citron/ingefärsvatten och 
kolla upp en ny serie att följa! 
 
På återseende 

Kommentera

Publiceras ej