Igår fick jag och en vännina Veta att vi skulle ha oömma kläder, (gärna träningskläder) och att vi skulle vara redo vid 9 för tre timmars roligheter. 
Ingen av oss anade ngt direkt 
utan vänninan hade fått en adress dit vi tog oss! 
 
Jag förstod ju vad som väntades när vi närmade oss entrén! 
WOW! Just vad jag sagt jag behövt på sistone! 
 
Våra män hade tsm ordnat en MiniSPA överraskning 
med cava/ostbricka hos den bästa här i småstaden!
underbart!!
 
Vi fick
 
 
stretchövningar på matta
fotbad
massage
ansiktsbehandling
handmassage
Hårbottenmassage
 
 
och kex/ostar/frukt med cava
 
vilken start på vår lördag!  
TACK!!! 
 
Jag har ju klagat lite på sistone på ryggen 
så detta var välbehövligt och SÅ uppskattat! 
 
 
 
 
 
 
 
 
man känner sig verkligen som en NY och HEL människa efter Therese magiska händer! 
Rekommenderar henne starkt 
 
Terese når ni via 
http://www.teresminor.se/
 
 
 

1 kommentarer

Amanda Jona [FOTOGRAF]

24 Sep 2017 09:08

Men åh så roligt! :D

Kommentera

Publiceras ej