[ Goder Afton ] 
 
vilken riktig höstrusk kväll med blåst och ihållande regn... 
tur man var inomhus, tände ljus och njöt av trevligt sällskap istället med en god vännina! 
Tänk vilken tur man har ibland - då man träffar en dåvarande kollega som blir ens nya vännina med åren och som man gör mkt kul ihop med. 
Jag blir lika glad varje gr hon och jag setts 
och får så mkt positiv energi .. 
 
 
De senaste kvällarna har jag lagt mig tidigt 
förkylningen håller mig fortfarande i ett järngrepp tyvärr. 
Jag trycker i mig c- vitamin och dricker citron och ingefärste nästan dagligen.. 
 
 
så nu räcker vi tungan på detta.. 
 
i slutet av månaden åker jag till Stockholm 
över helgen med girlsen 
Det blir show, shopping och sightseeing med sleep Over. 
Kommer bli så trevligt att få vandra genom Sthlms gator som förr.. 
man har ju underbara minnen därifrån! 
 
Men nu bäddar jag ner mig medans regnet öser ner utanför 
 

Kommentera

Publiceras ej