Stockholm till helgen! 
 
 
Åh vad vi har gått och väntat på detta 
Jag och tre av mina girls åker till huvudstaden i helgen. 
Bo på hotell, shoppa, mumsa kaka på MrCake, 
uppleva DannyS krogshow med mat och njuta av hotellfrukost mm 
 
Jag har Svenskt Tenn och Fotografiska som ska betas av 
med lite nya inköp tänkte jag. 
 
Det ska bli riktigt kul. 
Åker tidigt på lördagmorgon och hem söndagem/kväll
så får helgen där. 
Gatorna man vandrat och platser man har minnen från sen då jag bodde där 
kommer alltid i fatt mig när jag kommer tillbaka. 
 
Veckan som varit hittills
har jag bla varit med på Planeringsdag hos min kommande arbetsgivare. En givande sådan med en mkt bra föreläsning kring Autism och ADHD.
 
På sistone har jag somnat före fam 
- vilket iofs är skönt. 
Jag har behövt det har jag känt efter tidiga morgnar. 
Imorgon börjar jag sent så lite sovmorgon vankas 
så skönt! 
 
 

Kommentera

Publiceras ej