God morgon lördag ⭐️ 
 
Vilken bra start på helgen jag fått.. 
igår efter jobb tog jag och en av vänninorna tåget till Höör
där det vankades kräftskiva/cava afton hos en av våra 
barndomsvänner från Helsingborg. 
 
Vi var fem av sex som slöt upp på UllstorpsGård 
och som fick en mkt trevlig fredagskväll. 
Wow - vilket upplägg av kräftor, räkor, pajer, ostar och kex. 
Jag blev proppad av både god mat, dryck och underbart sällskap! 
 
Vilken tur jag haft som fått växa upp med dessa tjejer. 
Sådan TACKSAMHET! 
 
 
 
 
Det skålades, skrattades, pratades minnen och framtida planer och det är så kul att vi har en sådan kontakt efter alla dessa år .. 
trots att vi står i olika skeden i livet. 
 
 
Cava provning - timmarna sprang iväg och flaskorna tömdes! 
 
 
Tack tjejer för en fantastisk kväll i ert underbara sällskap! 
Jag landade hemma vid midnatt tillfreds inombords av glädje. 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej