Ljuva Lördag ✨ 
 
 
Vaknar alltid tidigt på helgen - men det gör mig inget. 
Hinner man med desto mer och man kan ta det lugnt på kvällen.
Står just nu och fixar äggröra och bacon till frulle.
 
Ikväll är det ju Mello deltävling igen och ni som känner mig 
vet att jag sitter bänkad och ser och hör varje bidrag. 
Så det blir en skön hemmakväll med lite gott till tv:n med familjen. 
 
 
Igår var dottern på tjejkväll hos en av sina drillkompisar 
Tacomys och häng. 
Vi mammor med tränare sammanstrålade lokalt och hade verkligen en toppenkväll. 
Vi har ju hängt ihop sedan våra flickor varit 3-4 år och följt varandras härliga utvecklingar och framgångar. 
Alla skratt, fantastiska minnen och roliga samtalsämnen utan hämningar - ni kan ana att vi alla säkert åldras 5 år extra med skratt rynkor från igår 
men så trevligt... 
perfekt en fredagskväll 
 
 
 
 
Imorgon vankas det visning 
och det verkar bli en rätt stor uppslutning av spekulanter 
Spännande. 
I veckan fick vi även ritningarna av arkitekten på vår utbyggnad med fasadfix mm och nu så är vi på g. 
Projektet kommer dras igång nu ngn gr under våren 
och lagom till augusti så ska åtminstone 
nedre plan vara i bästa skick 
ovanvåningens större renovering av badrum bla tar vi till nästa år -
då det är helt funktionsdugligt just nu .. 
Tänka sig - att få lov att vara med och få ett hus i det skick man önskar och sätta sin personliga touch på. 
Har vi ju iofs gjort i vårt nuvarande med 
men här var ju planlösningen redan klar när vi flyttade in. 
 
ni kommer GIVETVIS få följa med på denna 
spännande resa .. 
Jag planerar även för fullt min kommande trädgård 
efter inspiration av min favoritbutik 
Ting Ute och Inne som har den stil jag gillar 
med svarta träslag, stilrena krukor med buxbom, mkt bambu och Buddhas. 
 
 
I bilden ser ni även deras bloggadress 
ni kan in och kika i .. 
Ljuvlig inspiration
 

Kommentera

Publiceras ej