EMANUEL 9 ÅR 
 
 
Hipp hipp hurraaa för min älskade pojk idag! 
För nio år sedan kom du och gjorde familjen komplett. 
Min spralliga,fantastiska kille med det stora hjärtat av omtänksamhet och för rättvisa, med sitt underbara skratt och sin stora nyfikenhet på världen! 
Idag vankas kalas med hans kompisar.
Blir ett Laserdome kalas och ikväll firar vi med lillsyster o fam på Pinchos!
 
 
 
 
Igår hade vi över närmsta släkten ( trots vi saknade nga pga sjukdom och bortresta) 
och njöt av tacopajer och marängsviss som Emanuel önskat på menyn. 
 
 
( nga av oss från igår) 
 
 
Vi fick en härlig em/kväll tsm och vi alla var supernöjda efter släktkalaset så vi intog soffan med Mello, chips och läsk. 
 
Redan vid 6 tiden imorse märkte jag att sonen snurrade runt i sin säng ( jag vaknar oftast tidigt - då hundarna också är vana på vardagarna att vi är uppe då)
förmodligen spänd på när födelsedagsbrickan, sången och paketen skulle komma ... 
Så nu vid 7 gick vi in och ”väckte” honom
Och sedan burrade vi ner oss i vår stora säng tillsammans 
med Oboy, macka och fruktskål 
 
 
 
 
Hundarna är nyfikna på vad som väntas skall minsann i paketen och framför allt när det stora stora bars in. 
 
 
GRATTIS min fina pojke - vi älskar dej SÅ!!!
 
nu fortsätter vi din födelsedag 

Kommentera

Publiceras ej