[SÖNDAG] 
 
brrr - vi vaknade imorse i timmerstugan till 
minusgrader, snö som virvlade ner och snökanoner
Hade en riktigt brant skidbacke intill oss som barnen 
praktiskt taget levde i sen vi gick upp i morse.. 
Hade vi vetat vilket snöland vi kom till 
hade vi ju packat med oss fler ombyten 
 
 
 
Vi körde upp igår morse till gekås med våra vänner och
barn. Hundarna fick även de följa med och som de gillade att leka och pulsa i snön. 
 
Vi tog nga timmar i varuhuset, lunchade, träffade Ola-Conny och landade i våra stugor vid 15 
lagom för att hinna vila upp fötterna inför kvällens restaurangbesök och sen Mellon som vi följer slaviskt varje lörd under denna period. 
 
 
 
 
För mig blev det en Ört- och vitlöksbakad portabellosvamp. Serverad med tryffeldoftande blomkålspuré och toppad med en tomat-& bönragu.
Så gott .. 
Alla var mätta och nöjda efter besöket på Harrys 
 
 
 
Vid 20 tiden bänkade vi oss alla
8 i en av stugorna, drog fram snack:set och höljde volymen 
MELODIFESTIVALEN 
( det enda bidrag jag ansåg var ok och som gick till final var bidrag 2  - en mer balladaktig låt framfört av en John) 
 
 
Alltså ibland undrar man vem som väljer ut bidragen 
för alltså vissa höjer man ju ögonbrynen av bara de visar sig på scen och tar en ton.. 
gosh! 
 
Efter mellon ville givetvis barnen åka säck i skidbacken 
- Hahha - ja nga skidor hade vi ju inte 
så man tager vad man haver :) 
 
 
 
Bra motion för de Yngre 
då de sprang upp och åkte ner :) 
 
idag blir det en hemmadag 
och jag ska plöja Gåsmamman 3 
avsnitten jag missat 
medans sonen har en kompis över 
som jag stekt pannkakor till .. 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej