Från HM - blå klänning och Svart/vit/blå 99 kr/st 
Beiga ballerinas 99kr
 Rituals Kit 270kr Åhléns 
 
 
Från NewYorker - Rosa Linne 69 kr och Blommiga trekvartslånga byxor i siden 99kr 
 
 
[ Mina REA fynd från helgen... ] 
 
 
I lördags var barnen och jag i Lund och strosade medans mannen var effektiv i nya huset. 
Jag och barnen njöt verkligen av det underbara vädret 
och passade på att luncha på stan. 
Vi kommer ha 5-10 min promenad till stads kärnan 
och för oss ligger stadsparken ett stenkast bort. 
Vi kommer stormtrivas! 
 
I söndags åkte vi in till Malmö en snabb tur. 
Dottern letade efter ett linne hon sett NewYorker butiken skulle ha och sonen behövde lite vibax till sitt fortnite spel på GameStop. 
Så vi slog två flugor i en smäll i solen! 
Därefter när vi kom hem körde jag storstädning av köket, började packa ner lite av det vi inte använder i vardagen speciellt! 
Augusti närmar sig med stormsteg! 
 
Imorgon efter SverigeMatchen som de spelar i åttondelsfinalen mot Schweiz intar jag storsanering av källaren och börjar stapla kartonger inför flytt! 
Kläder får åka ner i sopsäckar och märkas efter årstider. 
 
Idag har vi inköpt målarfärg, nya innerdörrar med foder, vattenutkastarkranar och tegelpannor för nu framför fixas taket efter nedknackning av en gammal skorsten! 
Golvet ska även det inköpas till huset och nästa vecka blir det köksmöte.. 
Vi har ju funderat fram och tillbaka
GRÅTT eller SVART kök utan överskåp 
lutar ändå till det gråa stilrena och enkla
till vita detaljer för att ha enhetligt 
men måste se luckan irl först 
så nästa vecka tas det slutliga beskedet! 
Vit eller marmor bänkskiva till ev .. 
Vi har ju även varit inne på vitt kök igen fast med skenor till handtag för mer greppvänlighet - och kanske med trä alt mörk bänkskiva .. Detta var det vi sa allra först för att få ett ljust hem... hmmm!!! 
kluvna!!! 
Vi får väl allt se .. kanske inte blir ngt alls av dessa vi ens fastnar för :) 
vilken djungel .... 
 
 
 
 
 
 
 
Bild inspirationer från 
bla Ikea,Starwoman blogg och StyleRoom 
 
Nu slocknar jag snart stående här 
Gäsp! 
Nya friska tag och idéer imorgon 
 
 

Kommentera

Publiceras ej