[LördagsFeeling] 
 
hög musik på och nedräkning tills vi är kompletta igen! 
 
Igår efter min planeringsdag med jobb på Clarion View i Hyllie/Malmö som hade en fokus på barnets frihet under den vuxnes roll på fsk/skola inom Montessori 
åkte dottern med darling till Kalmar. 
en stor tävling som håller på hela helgen där ståndar, 
men då duett och team körde sitt idag 
och det är just dom ”grenar” hon är med i 
kunde de åka hem efteråt och nu är de på väg hemåt igen! 
 
 
 
 
Jag och sonen hade en mysig fredagskväll med hemmalagad pizza, godis och film. 
Vi slocknade dock tidigt då kl också ringde i morse ( upp vid 7 )
då det vankades fotboll på hemmaplan mot Rosengård, 
klubben där Zlatan en gr började sin karriär. 
En riktig bra match med mkt fint passningsspel, glädje och snygga mål 
( även om dessa inte räknas i denna åldern .. men pojkarna har ju koll ..13-3 och sonen petade in 3 av dessa mål .. ) 
en bra start på vår lördag! 
 
 
 
Nu ska jag snart fixa fläskfilégryta med ris till kvällens meny och sonen fixar en fruktsallad på jordgubbar/kiwi/äpplen/päron/ananas mm med smaksatt kvarg till!
vankas ju MELLO final ikväll :) 
har dock svårt att sätta fingret i år på vem som vinner kalaset iår ( har ju tippat rätt de senaste 10 åren) men i år är det inget sådant WOW bidrag tycker Jag. 
Även om jag personligen tycker John har en behaglig sångröst och fin sång så är det ju ingen schlager vinnare
hmm.. 
Mendez - Liamoo- Jessika - Benjamin - Margaret- Mariette
I Don’t know! 
Låt bästa man eller kvinna vinna 
 
har även lagt en god Prosecco på kylning
en ny favorit efter mitt och Malins lyxevent 
 
 
( detta bjöd vi på i glasen och det var verkligen ett riktigt gott Prosecco - mjuka och följsamma bubblor på tungan och kan varmt rekommendera. 
Kostar 99 kr och finns att köpa på Systembolaget) 
 
⭐️⭐️⭐️⭐️
 
Här ser ni även kitet av välbehövliga produkter som den vann som la ut den bästa bilden under kvällen på sociala medier. 
Detta resekit tar jag med mej till Luxemburg om 2 veckor när jag är där och huserar. 
Helt perfekt kit! 
Finns allt i necessären för en weekendresa! 
Perfekt!!! 
 
Nej nu speedar jag på musiken 
och kör John från mellon igen 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej