[Måndag och ny vecka] 
 
 
 
Detta sommarväder gör en lycklig.. dock har helgen gått i ett nafs. Igår blev det spontant pool och grillparty i Lund hos vänner och barn.
Men i lördags var det annat på agendan.. 
 
 
[Mindy och jag ] 
 
Vilket trevlig event jag var iväg på då! 
Så genomstyrt och trevligt
Tjejerna bakom LMevent som höll i eventet på Scandic Triangeln i Malmö var LindaMarie ( grundare) och 
Katja ( event) 
 
Bra utställare och lyxigt med att bli bortskämd av både 
massage, brynfix och hårstyling! 
 
 
 
Verkligen en lyxig tillvaro och till detta skåla i goda bubblor med ett härligt gäng andra sociala medier ikoner. 
Tiden sprang iväg 
och vilka grymma utställare man fick spendera tid tillsammans med och som alla hade massa superBRA produkter 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag vill tacka ödmjukast alla för en lyckad lördag och för alla nya produkter jag fått ta del av 
som Hårmist från RapunselOfSweden, snygg poster från ZebraHbg, Presentkort på SPAparadiset och Yoogiboost,  grymma solprodukter från Eucerin, Ljuva hårprodukter från BRUNS frisörer, fullmatad GLITTER goodie med massa bra håruppsättnings hjälpmedel,midsommarkrans o borste, ögonbrynskit från SalongKarismaHbg ( som jag vann då mina bryn fick så fina komplimanger) 
Och den spännande LODDO boxen innehållande SÅ mkt kul att prova som jag även kammade hem som vinst på min instagram 
mm
 
 
 
 
Stort TACK tjejer och ALLA inblandade för ett mkt lyckat och trevligt event 
jag hoppas på desto fler 
Och Sofie och Mindy för ert sällskap! 

2 kommentarer

Agnes

15 May 2018 07:19

Såg ju helt underbart ut! Vilket roligt event :)

Katja

17 May 2018 20:30

Så himla roligt att träffas och så roligt att läsa ditt inlägg om eventet :) Jag hoppas vi träffas fler gånger!! Kram Katja

Kommentera

Publiceras ej