[När man har ett liv... ] 
 
 
Tiden springer iväg 
och dagarna tillika! 
Jag har verkligen inte haft ngn tid över till att blogga på sistone då jag haft så mkt annat kul 
att omge mej med! 
Kvalitetstid när den är som bäst.. 
men jag lovar att jag ska bättra mig! 
 
Nordic Sea Vinery ska få sig ett eget inlägg - det kommer - 
be sure about it 
och livet runt om med bygge, aktiviter med cuper och tävlingar och andra roligheter 
Ja ni vet hur underbart livet är! 
 
Igår var jag iväg på tjejkväll 
ölprovning | grekisk mat | Mr Grey film 
en riktig skrattfylld kväll 
och jag var hemma strax efter midnatt! 
Bästa starten på helgen.. 
 
 
 
 
Det testades nga olika 
1 tjeckisk/ 1 tysk/ 1 spansk och 3 olika danska ( bla två klassiker - Sort Guld 5,0 och Elphant 7,2 - piii ööö) 
och nja .. två av dessa var ju rätt goda ( tysken och spanjoren) men nja inga av de andra blev nga nya favoriter direkt! 
Kul grej att prova nga nya sorter 
men njo i stora hela spottade jag i glasen minsann 
haha!! 
 
 
I veckan var jag även iväg och förnyade klorna hos bästa Abby i småstaden! 
French Fade är ju en favorit och det är så fräscht och snyggt! 
 
Idag vankas event på Scandic Triangeln med 
LMevent 
det kommer bjudas på nya företagspresentationer, mingel och en och annan produkt med hem 
så laddar för nga timmar i konferensrummet där idag! 
 
Och ikväll är det ju EuroVision med o tummarna hålls för vår allés Benjamin Ingrosso! 
Heja Sverige 🇸🇪

Kommentera

Publiceras ej