Någon sk
Årsresume får ni inte .. 
Jag blickar nämligen aldrig bakåt utan bara framåt! 
 
Likaså med sk nyårslöften - jag sätter ist upp mål jag vill uppnå 
Jag tror sådant gör det lättare att faktiskt bruka Ann med! 
vi vill ju alla olika saker i livet 
och det ska man ju inte förglömma! 
Man ska göra det som är bäst för en själv 
ingen annan lever ju ditt liv! 
 
Nyår sedan 
jag brukar omge mej med människor som ger energi 
och skänker glädje! 
Nära vänner och släktingar. 
Det är viktigast för mej! 
Jag behöver inga stora festligheter på ngt slott, bordsplaceringar med nga nya ansikten, mingel och skumpapartyn! 
NEJ för mig räcker det med de viktigaste personerna i mitt liv! 
Så ikväll skålar jag nya året med min familj, min lillasyster med fam och våran morfar här i Lund. 
Vi har lagt fokus på att umgås och hämtar därför en god tre rätters middag från ett ställe här i Lund. 
 
Menyn som råder: 
 
 
Förrätt: Hummersoppa med tartar
Huvudrätt: Oxfilé med potatis/jordärtskocksgratäng med rödvinssås,
rostad knippemorot samt lök o rosmarinscrunch
efterrätt: Mörk chokladpanna med hallon och saltlakritscrunch 
 
Vi ska nog bli mätta.. 
därefter dukar vi upp ett stort grönsaksfat/snacks med dippa 
 
vid tolvslaget skålar vi faktiskt i alkoholfritt 
- bästa botet mot att slippa huvudvärken dagen efter har vi konstaterat! 
Bättre att sippra på den goda skumpan och vinet till måltiderna tycker vi... 
 
Så GOTT NYTT ÅR <3 
 

Kommentera

Publiceras ej