[Livet går i ett... ] 
 
 
ännu en helg förbi och vi närmar oss JUL!!!
Detta år har jag knappt hunnit få ngn vidare julkänsla 
tyvärr! 
Till helgen inköps gran och det ska slåss in julklappar ..
kanske det som fattas!!!
 
Tycker dock livet går i ett och äntligen har jag en helg fri 
där jag enbart ska vara hemma. 
Inga tillställningar, inga glöggmingel mm 
som jag längtar .. 
strosa runt i pyjamas, fixa julgodis och bara vara! 
 
Helgen som var gick i ett svep 
Mannen fyllde ju år i fredags 
paket, tårta och resturangbesök 
i lördags åkte jag o dottern till Helsingborg. 
passade syrrans pojk och övernattade 
i sönd var det våran årliga barndoms träff till jul med glögg, julbord, paket och tävlingar. 
 
 
 
 
Gud vad bortskämd jag är av underbara människor 
 
 
 
Här hemma räknas det ner till jul av både två och fyrbenta tydligen :)
 

1 kommentarer

Sarah

12 Dec 2018 16:50

Mysigt med restaurangbesök :)

Kommentera

Publiceras ej