God förmiddag!!! 
 
 
Min lördag startades med en god kopp Zoegas! 
Den första koppen är alltid så där magisk... 
 
Igår fick jag avboka premiären av julbordet på Gästis 
som vi var inbjudna på. 
Då vi haft ngn form av magsjuka med illamående i LundaCasan 
vågade jag mig inte dit utifall jag ev är smittbärare. 
Vore förärgligt om man smittat de andra gästerna och de sedan anklagat julbordet ... 
Jättetråkigt verkligen, men tar igen oss nästa år istället! 
 
sonen har ju hockeyskola varje lördagsmorgon och sedan i onsdags har han avancerat och fått komma upp i
en annan grupp.. Kul! 
Vilka gener sonen ligger inne med - i alla lagsporter är han strålande och briljerar och utvecklas så! 
Han är som en annan - brinner man för ngt ger man 110 ... 
 
men nu ska jag måla och montera ihop en garderob bla 
innan dottern ska lämnas i Helsingborg. 
Hon ska nämligen åka till gekås imorgon bitti med min syster, mamma och morfar. 
en present hon inte ville missa för allt i världen 
och tur så hann hon bli frisk i rättan tid. 
 
 

Kommentera

Publiceras ej