När man får lov att känna sig golvad.. 
efter att avslutat barnens höstlov på Sofiero 
hann jag inte mer än komma hem 
förrans jag fick lägga mej med frossa! 
Har varit väntat, då jag tyvärr känt mig hängig tidigare i veckan och mer än halva barngruppen på jobb är sjuka! 
Så nu har jag legat med ont i kroppen 
och en förkylning har flyttat in med ont i halsen. 
 
Men Sofiero sedan 
så härlig ljusstäming 
och det var skönt att kunna glida förbi den långa kön 
och gå in via VIP entrén 
då jag vann biljetter via Helsingborgs lokaltidning! 
 
 
 
 
Här hemma bankas och byggs det för fullt 
Arbetarna vi anlitat är riktigt flitiga 
och igår fick de bort det gamla taket så vår nya utbyggnad av takkupa nu blivit ett med rummet. 
Det kommer bli riktigt bra.. 
 
 
badrummet kommer bli på ca 10 kvm 
med dusch och dubbelvask 
Vi kommer klinka och kakla det med stora plattor har vi tänkt och ljuset från fönsterpartierna sedan kommer bli top notch. 
Vi har även tänkt be de göra den stora tillbyggnaden på nedre plan som kommer innefatta ny entré och stora fönsterpartier till vårt kommande större vardagsrum 
 
 
I lördags var vi iväg på HalloweenFest hela familjen 
Så roligt när alla verkligen går all-in 
och det blir så lyckat! 
Denna vecka som kommer vankas ännu mer kalas då halva släkten fyller år från min sida. 
Min mamma / jag / min dotter / moster 
Så nu ska jag kurera halsen o förkylningen så man är på g 
inför helgen! 

Kommentera

Publiceras ej