Idag började vår morgon med en tur in till Drop-In dansen som dottern skulle på.
Idag var det iheller inget som lockade henne direkt,så vi funderar på att hoppa på aktiviteten för ett slag ev,för att se om hon så småningom skulle vilja igen.
Hade ju annatrs varit ngt roligt jag hade hoppats hon ville fortsätta med-för sin egen del då sen även lillebror kommit..så hon fick sin egentid med ngn av oss.
Men men.. man ska ALDRIG tvinga ngn att vilja saker för att man själv tycker det vore så kul..så vi avvaktar!

På vägen upp, stannade vi till och intog käk på TacoBaren.. sååå gott!!

      

Efter dansstunden blev det avfärd mot Helsingborg-där min ena syster bjudit med mej på Me and I klädesparty hos en arbetskollega. Så dottern och jag fick smak på den nya Vår kollektionen alla redan och KLART då ens egen prov docka är med och får bestämma så blev det tre tunikor/klänningar och ett par frottebrallor på beställningsvaran.
jag skulle kunnat fortsatt handla, men spar mej till nästa homeparty jag är bjuden på.

      

min levande provdocka var snabb i vändningarna med att vilja prova det syrran och jag beställde.. :)
Därefter var det fullt speed på henne och dem andra barnen som var med där -lekte kurragömma och hade riktigt kul.
Tiden går ju fort då man har kul..
och plötsligt var det dags att bege sej och inspektera syrran och sambons nya boende.. Riktigt flott...
och där bjussade vi sällskapet på semlor.. satt fint :)
Tror jag redan krängt i mej 5 nu vid detta slaget och då är inte ens fettisdagen kommen *s*

satt och skull beställa kläder nu under kvällen, men vågar mej inte riktigt på min 36a i strl jag hade innan.. jag satsar en strl högre då jag svullnat upp nu på slutet och det sägs ju bli svårt att komma ner i sin vikt igen...
Så det är tur lillsyrran är smal så hon kan efterta mina gamla kläder då, om så är fallet :)
Är ngt sur dock,för klänningen jag var sugen på från H&M var klart slutsåld ...GRRRR


men den där lilla svarta ska jag nog kunna hitta ngn annanstans med :)
har en del presentkort sen i julas ,som jag ska utnyttja då lillen kommit ut och jag gått ner nga kilon ... roligare att handla då med.

nej kvällen nalkades med grekisk tapas som mannen fixade till..

det tackar ju ALDRIG JAG NEJ TACK till :) jag skulle lätt kunnat leva på grekisk mat.. mums..
och jag tror lillemannen förhoppningsvis kommer säga detsamma den dagen han kan äta ordentlig mat..för det e vad han är uppväxt på nästan *s*

Nu blir det ett bad i SPAet för att stilla fogarna lite.. de har ju fått känna på en del :/

ha en skön lördagskväll
LOVE!!!!!!! <3

3 kommentarer

D i v a

31 Jan 2009 22:07

wiie, :) vi åt pizza & mc donkan ;) HAHAH ! + flyttat lite, KUL!

chilliana

31 Jan 2009 22:09

Vilket fullspäckat schema ni haft idag. Som vanligt e de mysiga bilder. Maten som mannen din har cockat ser underbar ut. O glöm nu inte att ta bild på spaet.Jag är lätt avundsjuk hahah

Många kramar

Anonym

01 Feb 2009 06:37

Vilken fullspäckad dag.



Ta en storstädardag idag och locka ut lillebror:P



Kramar

Kommentera

Publiceras ej