Jag är varmare än varmast..ändå har jag duschat 3 gr alla redan..men attans svetten porlar i pannan ändå!
Nu ska man inte klaga dock då värmen är här :) 
Var i Bjärred idag och badade.. 
då jag fick se bild på mej i min bikini som mannen tagit-så fick jag värsta ångesten.. det blir baddräkt nästa gr.
JAG VET ATT JAG FÖDDE BARN FÖR FYRA MÅNADER SEN.. men fyyyy...kunde inte mannen förvarnat mej!?
Blööö
varför tror man att man ska tyna bort så fort bebisen är född och att kroppen ska hinna återhämta sej så fort efter?
Det tar 9 mån för ett liv att växa-då tar det minst 9 mån innan kroppen sakta men säkert återställs...I KNOW
Om jag tror rätt-så tror jag att det blir svårare och svårare med tiden och åldern för vart barn man fött- om man själv inte är född med en ämnesomsättning la pinne...- att återhämta sej till sin vikt man haft INNAN man blev gravid.
Numera ska jag leva på riskakor o vatten.. *skrattar*

Träningen igårkväll då.. SHIT alltså..det var ute i stekande solsken..jag lovar att vi hade säkert 25-27 grader kl 18.30 
och idag våndas jag med träningsvärk som attans i låren.. det är med andra ord en väldigt orutinerad träningsmänniska jag är..men ngnstans ska man ju börja..
bälade nog i mej 2 l vatten då jag kom hem.. 

Har haft en mysfm med mammagruppen..vi intog skuggplats i parken med dem små och köpte med frulle..
dagarna går i ett och jag inser att jag kommer kanske bara vara mammaledig ett år till drygt..
tiden bara springer ju iväg.. 
Kan den inte bara stanna för en stund..
Ibland vore det en dröm om dygnet hade mer än 24 timmar...

Hur har eran dag varit??

3 kommentarer

D i v a

30 Jun 2009 21:29

Haha :) din fjant, baddräkt ;P !

chilliana

01 Jul 2009 07:52

Du är fin som du är vännen,, hoppas ni hade de myss på beachen igår. KRAM

Malin(Mallan)

01 Jul 2009 18:06

Men Veronica inte behöver du ha baddräkt. Då ska du se mig efter 6 barn. :) Jag säger så här numera Ja jag har mage som hängerS men attans så är jag en stolt 6barnsmor och snart 35taggare.:):)



Men jag vet hur du tänker för jag har oxå tänkt så kram kram

Kommentera

Publiceras ej