Jag vill passa på att GRATULERA er alla underbara mammor på dagen. 
Vi är iofs värda att bli uppskattade var dag och INTE på en formell dag- men för dem som ev har barn som tyvärr bara minns dem en dag som denna-så är den GULD VÄRD i tanke ändå tycker jag.
Så tanken är god vilket som :) VI ÄR BÄST ändå 

Imorse fick jag frulle på sängen av mannen o barnen. Och ett paket med ett presentkort på en frisörsalong här i byn. Jag har LÄNGE klagat på mitt svinto-så nu ska jag ÄNTLIGEN få låta ngn att fixa till det med klippning och färgning. Jag vill ju bli ljusare nu till sommaren.Så ska boka tid inför nästa vecka då vi ska ha dop för lillkillen den helgen.Så känner jag mej kanske som Askungen på balen -vem vet!?

Idag har vi haft RIKTIG sommar bölja. Jag ljuger inte om jag säger vi har haft 30 grader MINST i trädgården.Min syster, morfar o mamma kom på Mors Dags fika.Och vi gav vår mamma en biljett till fredriksdals teatern som hon och vi barn ska gå på i Juli. Jag är ju ett stort fan av Eva Rydberg efter Nils Poppesom ägde på teatern.Är man uppväxt som jag i Hbg så är Fredriksdal GIVET :) och varje jul är vi alltid som tradition b.la på deras julfirande.
Verkar vara en uppskattad present + att hon fick ett prydnadsträd hon ska plantera i sin trädgård.

Blev att hoppa i SPAet för att svalka av oss alla.. för idag har det varit sjukt klibbigt. Lillkillen fick oxå sin premiär att doppa sig-och han verkligen älskar det. Jag är fortfarande lite besviken *s* för att vi missa babysimmet som han hade gillat såå mkt.. men men.. ingen rör för att man insjunknar i ngt :(

Kommer bli en intensiv vecka för dottern som kommer. Ska vara på fsk lite längre om dagar då det vankas utflykt och avslutningbla. Hon är ju van vid att bli hämtade vid lunchtid, men kommer bli vid mellistider nu och är värmen som idag lär hon vara supertrött.
Vi kommer vara hundvakt också :) vi får se om det kan tänkas vara ngt för oss *s*  nej skämt å sido. Ett kompispar med fam ska på sem i nga dagar och hade ingen som kunde ta hand om lilla cockerspanieln,så vi erbjöd oss då vi är djurfrälsta. Nackdelen är väl att hunden är liksom dottern vår som en duracellkanin -då vi får väl lite att bita i.. Vi lär väl vara gråhåriga som bara den efter denna veckan..fniss

Imorgon ska vi träffa prästen som ska hålla i Emanuels dop nästa sönd. Så jag har bett mannen fixa med en cd med en låt jag vill ha med på dopet som Sonja Aldén sjunger. VÄLKOMMEN HEM!



6 kommentarer

D i v a

31 May 2009 21:42

fiin sång =) måste gå en kurs med kameran innan dopet ;)

D i v a

31 May 2009 22:12

tack själv <3

Madeleine

31 May 2009 22:29

Va härligt det ser ut i badet.

Jag säljer mina kläder via internet www.oapip.se eller så säljer jag direkt här hemma.

Bor ett stenkasat från Katrinetorp.

Känns nästan som vi gillar samma platser :-)

Malin(Mallan)

01 Jun 2009 07:36

Vad härligt ni har det:) avis.

Sonjas låt är så fin där gjorde ni ett bra val:):)

kram

mor.

01 Jun 2009 07:46

tack för presenterna .vilken tanke överföring detta med blomman o teatern .har velat ha denna blomma var sommar men inte blivit av att köpa den o så får jag den igår .plus jag satt o kollade på eva rydberg att de vore trevligt att gå på de .så mina önskningar blev uppfyllda .tack för en bra morsdag .

chilliana

01 Jun 2009 08:01

vad mysigt ni ser ut och ha de:) ses ikväll kram

Kommentera

Publiceras ej