Jag bara MÅSTE få ge er tipset till en nät butik med sinne för dem allra finaste detaljerna :)
JAG ÄR SÅLD!!!
Igår var vi på ett MKT fint bröllop med sol i sikte.Våra vänner gifte sig i Välluvs Kyrka och hela cermonin var tagen, spec då brudgummens far sjöng; Kärlekens skull av Ted Gärdestad.
Det var riktigt fint.
Bröllopsfesten intog vi nere i Råå Småbåtshamn på Råås Segelsällskaps lokal med utsikt över hamnen.
UNDERBAR utsikt från den stora verandan och då vi satt o åt urgod buffemat.
Jag blev dock överförfriskad av alla goda viner och drinkar så när väl kaffet serverades var det jag som fick ändra taktik ..vatten, kaffe ,vatten, kaffe :)
annars hade jag nog mått riktigt hemskt idag !!! :)
Vi var barnlediga mannen och jag. Så jag hade glädjeligen sett fram emot en sovmorgon..
TROR NI INTE JAG VAKNAR kl 6 pigg som en mört och inte kunde somna om!??
BAra upp på med kaffet, och sen mysa ner mej framför Tvn som visade sköna repriser av bla Ugly Betty :)
fick också sett i reklampausen att snart börjar Kanal5 visa Skånes svar på Hollywoodfruar på tvn.
DET BARA MÅSTE JAG SE..
så onsd den 8 Sept kl 21.00 är jag bänkad
medans mannen är på EM kvals match i Malmö med ett killgäng...
KUL KUL!!!!

Kommentera

Publiceras ej