ÅHHHH snart snart har jag mina underbara barn lediga en HEL månad tsm.
Vi ska avnjuta sommarmorgnar
lek
bad och en massa skoj.
Igår fick jag ett glädjande  muntligt besked som gjort mej så sprudlande glad :)
detta känns såå RÄTT - jag är i en inre harmoni som gör mej så gott!
Då jag har fått allt på papper så ska jag skrika ut min LYCKA
EN TOPPENSTART verkligen :) på Höstterminen
och det roliga är att jag har en vän med mej på vägen ....
Ingen sol i sikte idag :/
jag som tänkt ta med barnen på badet i em
då vi har en vän vars dotter går på simskola där.
Får se om vi badar
ikväll ska vi möta upp en annan mamma o hennes dotter för lite minigolf och glass.
Så HOPPAS solen spricker upp framåt em/kvällen.
VAD SKA NI GÖRA IDAG!????

2 kommentarer

Susan

30 Jun 2010 20:26

Hoppas att ni fick en mysig dag trots att solen lös med sin frånvaro. Och GRATTIS....jättekul=)



See you at Friday.



Kramar

Denise

02 Jul 2010 13:37

Vad är det nu som händer egentligen?? nytt jobb?

Kommentera

Publiceras ej