Åh vad jag e ett stort FAN av ZARAs barnkläder..hade jag varit storvinnaren av 214 miljoner..hade LÄTT barnens garderobs innehåll sett annorlunda ut.
UT med alla H&M, Lindex och POP kläder och så IN med ENBART Zaras kollektioner.
Visst är vissa av deras barnkläder i bra prisfråga-det e inte det...
MEN NÄR EN HEL KOLLEKTION som hänger BARA är SÅÅÅ jv.la ( ursäkta svordomarna) UNDERBARA så vill jag ha ALLT!!!

Igår så fick jag en stunds stilla shopping efter nga dagar med sjuka barn på hemmaplan.
ZARA i Malmö fick sig klart en visit...
Klänning/ Bolerokofta, Linne, Keps och Tröja till dotter o son blev det denna gr.
Jag kan på gott o ont säga att jag LÄNGTAR tills min första RIKTIGA lön för att kunna spendera mera..
nu när man är mammaledig så spar jag in dagar så ersättn är kanske i mildaste laget att kunna spendera flera tusingar enbart på kläder.

MEN jag har det bästa av två skilda världar kan man väl säga...
JAG E JU HEMMA med dem dyrbaraste skatterna i världen och det vill jag INTE byta bort.. Trots att jag ibland kan känna att GUDARS e det så här det ska va!?`

Min ettåring till son är en ALLERT då skriver jag detta med STORA bokstäver för att poletten ska trilla in på er utomstående... HAN ÄR ALLERT som en duracellkanin som klättrar och har sig ÖVERALLT!!
Så när det vankas förskola för honom så lär dem få arbeta för sin lön :) hahha

Har haft dottern hemma från fsk sen förra onsd med sjuka.. nu e det hennes urjobbiga hosta som mest är det som störs.. Igår fick hon en ny släng av feber..Går inte detta över efter påskhelgen ska det uppsökas läkare för då e det säkert ngt virus..

SUCK SUCK!!

Mannen o jag har även enats nu om vår tripp.. Vi sa ju först ROM bara han o jag.. men sen kände jag att jag ville ha barnen med mej..så nu har vi sagt CYPERN och då blir det av i juni en vecka.. för att till sen hösten åka bara han o jag då.
Så i nästa vecka ska jag o prins införskaffa pass.. mitt går ut snart så lika bra att gardera sig.. vankas ju Irland i Juli med..


3 kommentarer

Susan

31 Mar 2010 15:00

Fy för dessa sjukdomar hit och dit...not fun at all. Hoppas att det är slut nu så ni alla får vara friska.



Kramar

chilliana

31 Mar 2010 16:14

Trist med sjukdomarna, du borde skaffa hostmedecin. Kanske kolla så de inte ligger en lunginflammation och lurar.Hoppas hon snart blir frisk. Kul att du hitta nya kläder. Var ute i god tid med passen. Rusningstrafik under sommaren, ska själv fixa snart. Kram

D i v a

31 Mar 2010 17:25

Haha, oh ! så allert är han ju inte ;) ! Hahahaha. . ja, har filmen hemma på min dator :D

Kram

Kommentera

Publiceras ej