Semestern fortsätter ...
är så skönt att kunna sova var morgon till 8-9 när man själv vaknar. Kidsen har blivit sjusovare även dem och nga av morgarna här -har jag tom fått njuta morgonkaffet själv i över en timme. LYX!

Barnen är hos min syster tills imorgon -så vi passar på att måla husgavlarna vita. Vi har ju tegel gavlar i typ rött och det är INTE fint alls. Så vi har målat hela fm och gör sista penseldragen för dagen snart. Sen ska vi ut och beställa terass markis till verandan så vi kan njuta varma HETA dagar/kvällar UTAN att tyna bort av svett :)

I förra veckan var vi på kolmården,Sthlm och njöt ... sen har vi umgåtts med vänner. Grillat,druckit gott, busat och haft en massa goda kvällar i ljusskenet :) är väl det som kallas semester? Vi har två veckor till och hoppas så klart på att solen kommer åter..

Får se om mannen och jag tar oss ut ikväll på ngn resturang i Lund för att ta igen och ÄTA i lugn o ro för en gr skull :) sån lyx behöver man oxå ibland.

Hur har ni det?? KRAMKALAS!!!



JAG ÄLSKAR SOL O VÄRME :) och tar varje tillfälle i akt att bättra på brännan sen Alcudia trippen-som jag fick trots si så där dåligt väder...

Kommentera

Publiceras ej